tips:tebalkan rambut anda!

siang tadi sikat rambut.sikat rambut siang tadi.then?

banyaknya rambut aku gugur!tell me why?why??stress kah??

pastu borak-borak dengan mak,mak kata kalau nak lebatkan balik rambut kita yang dah gugur teruk tu,cuba la pakai inai.inai serbuk.boleh didapati di kedai runcit berdekatan anda.tapi jangan la kau amik inai merah tu pulak.beli inai khas untuk rambut.yang warna hitam tu.


 eceh...rambut bersinar la tu konon..kene lampu boleh la!


masa pakai tu,peram rambut kau dengan towel atau shower cap untuk kesan yang lebih memuaskan!peram selama 30minit.dan selepas tu,boleh lah bilas dengan air suam dan akhir sekali dengan air sejuk.amalkan inai ni sebanyak 2 kali sebulan.nah..lihat lah hasilnya nanti!rambut kamu lebat..bila rambut lebat,boleh la buat macam-macam style!

selamat mencuba!
Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
Nana Eddy
AUTHOR
July 21, 2010 at 12:23 AM delete

semuga berjaya! btw wak, blog awak agak beratla.. tak tau kenapa... mungkin lagu kot? but still, very nice...

Reply
avatar
ken
AUTHOR
July 21, 2010 at 12:34 AM delete

use anti-hairfall shampoo? =)

Reply
avatar
miEz haNeM
AUTHOR
July 21, 2010 at 9:28 AM delete

selamat menginai rambut :)

Reply
avatar
Dean
AUTHOR
July 21, 2010 at 10:45 AM delete

nana... maybe sebab lagu.ahaha..anyway thanks
ken...no la ken..i prefer tradisional la.haha
miez hanem..maceh maceh..jom la join skali!!

Reply
avatar
December 29, 2011 at 3:45 AM delete

@Dean
ada testimoni tak... nak try ni..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...