awak buat jiwa saya kacau awak tau?



EX : Salam, sihat ke? tiba-tiba teringat kat awak. sorry kacau.
Aish : Ws. sihat..nape ingat saya?
EX : ntahla tiba-tiba malam ni teringat kat awak, maybe perasaan je kot. ganggu ke?






EX : sorry la ganggu nanti bf awak marah lak nanti
Aish : saya lum ada sapa-sapa lagi.






EX : tipu la takde bf..
Aish :macam awk tak kenal saya...saya kan susah untuk suka kan sesorang.






EX : aah beraya kat sini je. nape? nak suruh saya beraya kat Seremban ke?
Aish : takla..buat pe awak nak raya sini..lain la dulu. (dulu awak ada saya..)






EX : aah, duk umah je sambil cari keje. Gemuk apa...lagi kurus ada lah..yela, dulu orang jaga.
        sekarang ni sebatang kara je..
Aish : ..... ( masa ni nangis da..)






menjadi AKU nampak mudah.. membuat mereka tersenyum dan ketawa mungkin itu adalah rutin. tapi menjadi AKU tak la terlalu mudah yang disangka. hari-hari melawan perasaan. hari-hari kena jadi kuat. kene pujuk hati. 
Penat
Sangat


Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
s1t1 2uL41k4
AUTHOR
August 25, 2010 at 1:54 AM delete

aish.. bru td ex cal.. lbh kurang cam tu jugak.. sedey.. tapi kena lawan...! kita kena kuat.. huhu

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 25, 2010 at 5:37 AM delete

yeke...emm sama la ngn aku...:( wehh..aku nak sgt jumpa kau! leh kt sharing2 citer 12tahun ni. hihi

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon