Rotan dengan cubit...kami rela dirotan dari dicubit cikgu!

Macam-macam kerenah la kamu ni. Susah sangat ke nak siapkan kerja sekolah? Bila ditanya apa bentuk hukuman yang mereka inginkan, mereka lagi sanggup dirotan dari dicubit dengan tangan kecik aku ni. Apakah? 

Yang lelaki mungkin agak ngeri bila dada mereka yang jadi sasaran. Ha Ha Ha.. Sorry la ye.

Bila mereka tanya, kenapa cikgu suka cubit. Cikgu rotan je la kami ni. Aku senang je jawab. Kamu dulu kecik-kecik, ibu kamu suap makan pakai sudu ke tangan? Pakai tangan ah cikgu. Ok. Kamu tahu tak, guna tangan lebih berkat dari guna sudu? Macam tu jugak cikgu. Guna tangan untuk menghukum kamu lebih baik dari guna rotan. 

Ye ke cikgu....(mereka diam tanda setuju) Gasak korang lah. hehehehe.
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
.- NJ -
AUTHOR
October 22, 2010 at 9:55 AM delete

kene cubit sakit..kene rotan pon sakit..
sye xnak due bley ckg??hehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...