Jom Tebus Token Celcom Untuk Dapat Blackberry!

ads



Bila tengok iklan Celcom ni, tiba-tiba teringat. Dulu saya ada satu nombor Celcom yang paling saya sayang sebab cantik nombornya. Bagi saya, cantik juga la. Ada lima nombor sama berderet. Budak berumur 3 tahun pun senang hafal. Ketawa.



Pada pengguna Celcom, dan kepada diri saya juga yang mungkin bakal guna nombor Celcom sebab rasa macam menarik je kan. So pada kau orang yang guna nombor Celcom, bermula sekarang sehingga 31 Mac 2011 Celcom akan beri ganjaran kepada pelanggan dengan token khas ketika menggunakan telefon selama tempoh tersebut.  


Jadi kau orang cuma kumpul token tu banyak-banyak sampai lebam, lepas itu bolehlah tebus sebijik dua handphone. Oh sebijik je. Sebab kalau dua itu maknanya tipu. Ketawa. So handphone yang kau orang boleh tebus tu bukan lah calang-calang handphone. Kalau saya, tunggu lah saya dapat duit kutu baru boleh beli handphone yang cun ni. Blackberry okay.


Cik Aish : Semalam tersasul. Nak enset Blackberry tapi tercakap "nak enset Bluebery"!! kek perisa enset. hehehe



Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
AzwaZynal
AUTHOR
January 22, 2011 at 10:23 PM delete

jalan-jalan cari info pasal token celcom.. hehe.. tak paham apa benda nya tu.. :P

bdw, ada lah nset blueberry.. csl punya.. hehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...