Kenapalah budak kecik ni comel sangat??

 Ini Mia Sara. Kenal kan? Dalam cerita Adamaya. Comel kan..rasa nak gigit je.




Ni adik mia sara. Ok itu tipu. Ni si kecik yang tengah mengomel kat rumah saya sekarang. Dia jahat. Dia curi tudung saya..Pun rasa nak gigit je.



Kenapa la dia orang ni comel sangat?
Ni mesti mak comel, bapak pun comel.
Yeke?
Tak semestinya.
Ketawa.
Kalau dapat anak yang comel macam ni, bahagianya~!
Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
fadhdeela
AUTHOR
January 9, 2011 at 4:07 PM delete

mia sara tu mmg comey sgt!! deela pun jiran nie anak dia sbiji mcm mia sara..petah lak tu bcakap! geramnyer..

Jom singgah: Juara Lagu ke 25!

Reply
avatar
teddyuna
AUTHOR
January 9, 2011 at 10:01 PM delete

comel kan si mia sara tu kan? rase cm nk pinangkan dia untuk adik una je

Reply
avatar
ema
AUTHOR
January 12, 2011 at 11:13 AM delete

mia sara mmg cuumeell tp harap2 bila dia dah besar nnt dia tak terpengaruh dgn dunia artis yg d luar batasan..kesian dia..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
January 12, 2011 at 2:57 PM delete

fadh : tu la kan..comel tgk dak2 ni..rasa nak geget je.hehe
teddy : adess..nak pinangkan? haha jauh angan2 tuh..chaiyok!
ema : tau tkpe..hrp2 da besar jgn la jd mcm fasha sandha..huhu..

Reply
avatar
February 21, 2011 at 3:16 AM delete

mmg chumill..tapi klu nk ank chumill haruslah cri wife yg chumill ye tak? ngehx3..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...