First time kena blog review..wahaha

Special thanks to NELLY! sebab sudi review blog saya. eksaited nih. memang terujaa ahh. maklum ah blog kita bukan femes pun kan. takde sapa nak review blog ni. sob sob. trafic pun lengang jekk. erk gedik sangat apesal ko ni aish?? ok. seyes. sebenarnya bila NELLY tanya napa aku nak dia review blog aku, aku tak reti buat esei panjang panjang. aku cakap ah aku cuma nak NELLY bagi pendapat peribadi tentang blog nih. tu ajekk. 




seyes k. aku nak tanya orang tentang blog nih memang aku penyegan tahap nak rasa penendang je. bukan apa, banyak lagi yang kite kena belaja pasal blogging ni. aku pun baru lagi. so memang harap sangat sangat ah tunjuk ajar mu sifu kan. jadi memang kena tebalkan muka ah mintak orang review blog kite ni. so special thanks kat NeLLY. 


jom kite terjah blog nelly ramai ramai. 





Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
nelly
AUTHOR
February 25, 2011 at 12:30 AM delete

Hehe ..
Terima kasih ya . .
Nelly mereview sebab Nelly ada masa untuk review .
Ikutkan mahu 5 sahaja , tapi bila fikir balik .
Kalau Nelly , mesti mengharap . Jadi , Nelly masukkan semua . Dan Nelly puas hati . Hehe . .

Reply
avatar
February 25, 2011 at 2:07 AM delete

wah beshnye cik aish..gelemer gitu..ngehx3

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
February 25, 2011 at 10:23 AM delete

lalu blog nelly jmpe blog ni.. so singgah kejap.. salam kenal..
=)

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
February 25, 2011 at 11:03 AM delete

@ nelly : ooo yeke.. hehe thanks ye.
@ uchi kay-f : haha mengada ah plak kan. takde maknanya hohh
@ cik ezy : salam kenal.. :)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...