BLOG CANTIK SENANG BUAT DUIT??

betul ke? terbaca ayat tu dari sorang blogger masa tengah blogwalking tadi. wah sungguh dasyat mindset tu. blog cantik = mudah buat duit. betul ke ea? blog cantik tu macam mana? ada bling bling, lip lap lip lap, colorful, ke macam mana? pastu macam mana pulak boleh senang buat duit?


sebenarnya blog yang cantik tu luas definisi dia. blog yang cantik bagi aku adalah blog yang simple, kemas, tersusun, dan yang paling penting entry yang tersusun perenggan demi peranggan. senang orang nak baca. tu definisi cantik bagi aku. kalau disenaraikan blog kegemaran aku, banyak. memang banyak. 


bila blog dah cantik, follower selesa berada dalam blog tu. makin ramai pembaca akan datang melawat blog tersebut. dan potensi untuk klik iklan iklan dalam blog tu adalah tinggi. (klik sini kalau nak daftar iklan ChurpChurp) nak tekan kan kat sini, FOLLOWER ADALAH PENTING. blog cantik, ramai follower, duit pun masyuk. 


apa pun, blog yang cantik bukan hanya luaran je tau. tapi isi entry pun kena cantik jugak. ala macam manusia gak ah. cantik rupa paras, perangai pun mesti cantik.


Cik Aish : "banyak lagi kena belajar dari korang semua."
Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
Cik Ezy
AUTHOR
March 28, 2011 at 1:51 PM delete

bkn sng nk dpt duit hnye dgn berblog..
tula yg saye rase..
keh3..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
March 28, 2011 at 1:57 PM delete

betul cik ezy..bukan senang..kena usaha
sama sama la kita ye.. hehe

Reply
avatar
hani syahida
AUTHOR
September 30, 2011 at 11:40 PM delete

blog ni lawa..teringin nak buat blog lawa mcm ni :'(

Reply
avatar
Aj
AUTHOR
October 12, 2011 at 11:23 AM delete

nicely said and done.sy budak baru.saje blogwalking :)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...