KAU penyebab mata aku rabun!!!

hai bala bala. tengok, mata aku dah rabun. sobs. ini semua angkara kau! kau punca segala galanya. kalau aku tak kenal kau dulu, mesti mata aku sihat walafiat. aku benci kau! kenapa kau hadir dalam hidup aku haa? tak puas ke selama ni kau rampas masa aku. hari hari aku kena menghadap kau. sekarang kau buat mata aku rabun pulak!!


kau punya pasal lah ni Belog Cik Aish!
Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
gadis melayu
AUTHOR
March 29, 2011 at 10:50 PM delete

kalau ada butang like dh lama atia like.. hehehehe..

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
March 29, 2011 at 11:04 PM delete

ekeke..
sabar cik aish..
saye pon rabon..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
March 29, 2011 at 11:19 PM delete

sobs.... uwaa....takpe..dah tempah spek da..old skul beb.ahaha

Reply
avatar
fadhdeela
AUTHOR
March 29, 2011 at 11:59 PM delete

hahahahahaha nape pulak nie...sama2 la kita pakai spekk..pakai bile perlu jer la :P

Meh sini: Wake Up Deela..Forget about Him!!

Sini jugak: Bakal Isteriku Sudah Tiada Dara!!

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon