Surat Pemberhentian 13,000 Guru Sandaran Ditarik Balik

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, Rabu mengumumkan berita gembira buat 13,000 Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) yang menerima surat pemberhentian pada tahun lepas bahawa notis itu ditarik balik.


ok tu antara keratan akhbar yang aku baca hari ni, pasal isu GSTT. Dah terjawab semua persoalan? suka tak? tapi jangan mengharap sangat ah. aku advise kan korang semua yang dah berkhidmat sebagai GSTT jangan terlalu berharap k. Semuanya bergantung pada rezeki masing masing. 


ok bye! 
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
farid fizi
AUTHOR
March 4, 2011 at 1:31 AM delete

itulaah..bnd2 camni tak leh berharap sgt..yg pnting kita usaha..baru ade hasilnya..:)

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
March 4, 2011 at 11:31 AM delete

mengharap sgt nt kecewe..
kn.. kn..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...