Aku dah ternoda....

kali ini aku akan berkongsi sebuah kisah silam yang tak mungkin akan aku lupa kan sampai bila bila. peristiwa hitam ini berlaku ke atas diri aku pada usia remaja seawal 15 tahun. masa tu aku berseorangan di rumah bersama mak. hari tu hari ahad. jadi aku membuat keputusan untuk mengelap kipas siling yang dah 8 inci tebal habuknya.


aku capai tangga. sebab ketinggian aku tidak mengizinkan aku untuk mencapai kipas siling tersebut. di sekolah pun kawan kawan panggil aku si renek. tak mengapa lah. renek renek pun tetap comel. ok sambung serius. masa aku sedang mengelap kipas tu, sesuatu telah terjadi ke atas diri ku.





aku dinodai..

































apabila mak menarik seluar yang aku pakai masa tu. 
hahahahahahhahahaha


kesimpulannya..korang jeles tak dapat mak yang sporting macam mak aku? sebab lepas mak aku tarik seluar aku, aku kejar mak aku keliling rumah. mak aku ketawa guling guling. aku pun tergelak. dah habis gelak, aku tanya la.."mak seksi tak aish tadi?"


pastu mak jawab..... 












ah takleh gtau kat sini. hahah nanti tak surprise lak..keji keji keji keji keji keji.


Previous
Next Post »

29 komen

Write komen
April 21, 2011 at 7:53 PM delete

serius ROFL....!! HAHAHAHAHA. :)

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 7:55 PM delete

@Mr.Thinker@Ali

haha oo laju je mr thinker komen ye..amboi amboi..haha

Reply
avatar
FaraLoveChoco
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:01 PM delete

hehehe..kelakar lah ur mom:-)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:02 PM delete

gila statement TNB...hahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:06 PM delete

@FaraLoveChoco
haha i luv my mom very much!!

Reply
avatar
Fazil Hamid
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:08 PM delete

saye jeles...sbb sy tak dapat tgk kejadian tu....hahahaha...

Reply
avatar
.m y z.
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:09 PM delete

hahahahah .comeeeeeeellllllll :D

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:09 PM delete

@Fazil Hamid
kah kah sgt keji yg itu..rasa nak siku2 je. haha

Reply
avatar
^^eKaTiKaH^^
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:32 PM delete

haha..lawak ar cik aish...=P

Reply
avatar
April 21, 2011 at 8:48 PM delete

yarn pon ternoda baca post nie . haishh (: huahua

Reply
avatar
April 21, 2011 at 8:51 PM delete

HAHA. punye la beriye beyla bace.
sekali kena noda dgn mak sndri. :p

eyh, nak twu la seksi tak?? HAHA

Reply
avatar
Dea
AUTHOR
April 21, 2011 at 8:58 PM delete

hehe..lucu..!!.:P.. krm slm kt mak cik aish....

Reply
avatar
Taufiq Wr
AUTHOR
April 21, 2011 at 9:15 PM delete

hahahaha..best bleh gurau ngan mak..dah 3 bulan x jumpa mak..nanti balik!! yeah!!! :D

Reply
avatar
izzad
AUTHOR
April 21, 2011 at 9:28 PM delete

nape la mase tue tak amik video buat kenangan..nnt tgk balik mesti cik aish gelak sorg2..hehehe...(gurau je..jgn mare) :)

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 9:55 PM delete

@yarn liyarnalin
lorhh...ternoda gak? hahahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 9:55 PM delete

@Cikbeyla Nabiella
haks..mane leh taw..rahsia kerajaan

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 9:58 PM delete

@Taufiq Wr
hahaha anak mak eaaaa taufiq!!! kantoii..hahah

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 9:58 PM delete

@izzad
haha takmo..kang tersebar youtube nayo den

Reply
avatar
aNiss :):)
AUTHOR
April 21, 2011 at 10:26 PM delete

adeshh... lawak... ingat ternoda ape tadi.. ngee =)

Reply
avatar
COTTON LADY
AUTHOR
April 21, 2011 at 10:32 PM delete

sgt sporting mak cik aish nih~skeskeskeskeske~

Reply
avatar
Rozami
AUTHOR
April 21, 2011 at 10:46 PM delete

HAHAHA
tak pernah tgk budak perempuan main tarik seluar ni. main dengan mak plak tu

Reply
avatar
NaNaKyu
AUTHOR
April 21, 2011 at 10:52 PM delete

hehehehe
seb baek xgolek2 ala hindustan

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 11:27 PM delete

@aNiss :):)
haha amboi anisss..hahahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 11:27 PM delete

@COTTON LADY
hehe..suka ? meh jadi anak angkat mau

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 11:28 PM delete

@Rozami
hha book of record la ni kiranya..hehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 21, 2011 at 11:28 PM delete

@NaNaKyu
haish tak dpt bayangkan.hahaha

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon