Ameng Spring dipenjarakan 8 tahun dan 10 sebatan

MELAKA 12 April – penyanyi Ameng Spring dijatuhi hukuman 8 tahun penjara, 10 sebatan dan dua tahun pengawasan polis setelah mengaku bersalah atas tiga kesalahan dadah termasuk satu pertuduhan tambahan di mahkamah sesyen di sini hari ini. – Utusan


artis dan dadah. kali ni, Ameng dijatuhkan hukuman yang boleh dikatakan berat gak tuh. ingat tak sakit ke kena sebatan? akak aku yang kerja bahagian kewartawanan ni pernah gak la tengok real kena sebat ni macam mana. sebatan tu takkan berailih ke tempat lain. tempat yang sama. sekali sebat, pecah kulit dengan isi daging tu. terbenam gak la kayu sebatan tu kat punggung. kalau luka, sapu ubat kejap, pastu sambung sebat kat tempat yang sama sampai habis. aku dengar pun ngeri.


kesimpulannya, artis artis ke orang biasa ke, jangan la cuba cuba nak amik dadah tu. bukan best pun. tapi kalau dah teramik memang susah nak benti. dan kalau ada yang berani nak mengedar dadah tu lagi bahaya. sebab ke tali gantung jawabnya. haish macam macam. 


sayangilah punggung anda

Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
cik azeya
AUTHOR
April 12, 2011 at 6:54 PM delete

sakettt nye. ee org ni, b4 g jual dadah tu, tgklah vdeo kene sebat duluu, :(

Reply
avatar
shiqin
AUTHOR
April 12, 2011 at 6:56 PM delete

adoiii,,shqn pernah tgk vid org kne sebat,
cian gler. tp tu lah, b4 buat jht tak moh pk.
huhuhuh

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 12, 2011 at 7:46 PM delete

cik azeya : hehe..tu la..sepatutnya video ni ditayangkan kat tv..baru org takut nk uat jahat..huhu

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 12, 2011 at 7:47 PM delete

shiqin : dorang ni bukan taknak pk..tapi terlalu ikutkan hati..orang amik, dia amik..

Reply
avatar
IJAT360
AUTHOR
April 12, 2011 at 8:12 PM delete

masak..kena bantai..peh....perit..banyak lagi benda nak diisapnya...huh..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 12, 2011 at 8:20 PM delete

tah...haish..tula..nk kata pdn muka, tk baik lak..tp tu la harap jd pengajran kat orang lain

Reply
avatar
nuriz
AUTHOR
April 12, 2011 at 8:29 PM delete

dadah memusnahkan hidup..bakat yg ada ..kehidupan yang baik akhirnya hancur musnah kerana dadah...

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 12, 2011 at 8:32 PM delete

nuriz : emmm dorang ni dah tau bende ni sejak kecik lagi yang dadah tu bahaya..tapi tak taula nape nak jugak amik..see ameng, keluarga hancur, idup porak peranda..jadi la tauladan pd yang lain..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon