"Buah" apa yang pelik?

Semalam masa borak borak isu semasa dengan mak, akak pastu ada anak buah umur 5 tahun, aku tergelak sikit sebab pertama kali aku dengar jenis buah yang pelik dan aku memang tak pernah makan buah ni. Bunyi buah yang amat tragis dan kasar jika disebut sebanyak lapan kali. kenapa lapan? sebab aku suka nombor lapan. 


ok. alkisahnya budak berumur 5 tahun tu memang suka bercerita sambil nasi penuh kat mulut. dia memang comot. anak sapa la tu kan. aku dulu tak la secomot macam dia. kalau comot pun sikit je time selesema. leleh leleh sikit kan. ehem loya jap. ok sambung cerita. pastu budak tu nak bercerita pasal dia suka makan buah ni. shuka shangat. tiba tiba pelat lak kan apesal? nak lempang?


korang nak tahu dia suka buah apa....


"Amir shukeee shangat makan buah bangsat. buah bangsat shedapp taw! nak beli buah bangsattt.."


masa tu aku bersyukur sebab takde shuinggam dalam mulut aku. sebab kalau ada, mesti aku tertelan gara gara buah bangsat yang budak tu sebut. jap jap jap. buah bangsat ke buah langsat yang kau nak sebut ni ha budak kecik? aku terkesima campur nak tergelak pun ada. 


nasib baik budak kecik. kalau bapak budak yang sebut, memang aku stapler mulut dia tak pun aku sumbat mulut dia dengan buah bangsat tu. eh silap buah langsat. tengok? dah berapa kali aku tercarut ni. budak kecik ni la punya pasal. nanti aku buat carta buah kasi dia sebut betul betul.


Previous
Next Post »

10 komen

Write komen
April 22, 2011 at 10:49 AM delete

haha.kelakar jep.
bg list eja btol2 eyh. :p

Reply
avatar
leeza
AUTHOR
April 22, 2011 at 11:32 AM delete

haha..bdak2 kecik nie pelat lg..lwk2:D

Reply
avatar
gadis melayu
AUTHOR
April 22, 2011 at 11:55 AM delete

mesti dia cumel an.. hehehehe..^_^

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 22, 2011 at 12:18 PM delete

@Cikbeyla Nabiella
tu la..bukan eja je..sebut tu kasi betul.hahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 22, 2011 at 12:18 PM delete

@leeza
huuu..tu la..nasib baik dia tatau apa yg dia cakap tu..hhehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 22, 2011 at 12:18 PM delete

@gadis melayu
ahahaha comel..rsa nk siku2 je

Reply
avatar
April 22, 2011 at 1:26 PM delete

HAHAHA . comel je . buah bangsat eyhh . tetibe teringin nak makan buah bangsat . eyhhh, buah langsat . ngehhh ngehh .

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 22, 2011 at 1:31 PM delete

@Nazurah Mohd Noor
hahaha...hepppp..jgn mencarut.hahahaha

Reply
avatar
nuriz
AUTHOR
April 22, 2011 at 8:49 PM delete

tak penah beli lagi buah bangsatt tu hehehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon