Cik Aish nak belajar buat DOODLE!

geram ahh tengok doodle yang comel comel tu. ada tak siapa siapa yang sudi nak hulur seketul dua doodle yang comel comel kat aku nih? nanti aku bagi ah upah. TETTT.. takkan ada punya. ha ha ha. ooo korang gelak kan. yelah, aku tak pandai macam korang buat doodle comel comel.


takpe takpe. harini nak belajar buat doodle jugak lah! dah siap nanti aku tayangg kat korang. komfem ahh korang tak jeles punya sebab doodle aku mesti buruk. ha ha ha. takpe, belajar sikit sikit lama lama jadi bukit. dah cantik doodle aku nanti aku buat bisnes jual doodle. sekilo 5 hengget. 


so apa nak buat dulu ni?
search pasal doodle!

yeeaaaahhh






















sejam kemudian...


























uwa nape doodle ciptaan pertama aku ni buruk gile? bolatnya! uwaa..



hai saya doodle kurang upaya.. cacat sikit.. takpe cuba lagi. ha ha ha ha ha ha guling guling jap






nak kutuk sila ke petak komen sekarang. kutukan membina sahaja diterima. muahahahahaha


Previous
Next Post »

16 komen

Write komen
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 3:55 PM delete

@Fazil Hamid


nanti ahh lum buat lagik..wkakaka..bru nak belajar..dah siap nnt kt bg awak..jual doploh hengget.. mau?

Reply
avatar
:.NueRuL.:
AUTHOR
April 14, 2011 at 4:03 PM delete

wah ble cik aish cite pasl dodol teringin lak nk mam dodol hehehehe...

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 4:07 PM delete

@:.NueRuL.:


uwaaa ke ctu lakkkk...tp best gak mkn dodol kan? lama tak mkn..raya lambat lg..haha

Reply
avatar
April 14, 2011 at 4:55 PM delete

hehheehhehe rara pon mcm nk buat doodle.comleeesss kan

Reply
avatar
Abang Stalker
AUTHOR
April 14, 2011 at 5:00 PM delete

doodle yg dodol...hahahahah

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 5:01 PM delete

@rara pinkmafia

jom kt belaja sama sama..hahaha adoi gelak gile tgk doodle kurang uapaya ni

Reply
avatar
April 14, 2011 at 5:02 PM delete

awat petak semacam. hahah .btw comel!

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 5:03 PM delete

@m y z . z i e m a


kah kah seyes tak tahan nak gelak ni..tak reti langsung nak buat..mmg DKU!! Doodle kurang upaya! hahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 5:04 PM delete

@Abang Stalker


sampai hati. hahahahahaha...dodol pun dodol aaa! hahahahaha

Reply
avatar
Nazirul
AUTHOR
April 14, 2011 at 5:45 PM delete

alolololo.solehah nye doodle tu.haha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 7:20 PM delete

@Nazirul

haha..tu ah..takpe takpe, kene belaja lagi. haha

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
April 14, 2011 at 8:15 PM delete

kira jdk jgk doodle nye..
ekeke,,

eh follower cik aish dh 888..
no cantek tu..

Reply
avatar
♥sophie♥
AUTHOR
April 14, 2011 at 8:31 PM delete

camne nak wat doodle kakak ? katne ? nak wat jugak :D heeee

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 9:13 PM delete

@Cik Ezy

haha doodle cacat..takmo takmo..buruk. nak cuba lgi nnt.

aah 888.. mmg nak bg award pun..hehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 9:14 PM delete

@♥sophie♥
akak buat kat photoscape je..try la..hehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...