Fasha Sandha menang ABP!

aku rasa dalam banyak banyak anugerah dalam Anugerah Bintang Popular ni, aku paling tunggu kategori pelakon tv wanita popular. sebab aku tengok saingan boleh tahan. Lisa Surihani dengan Scha Al Yahya. dan aku pun tahu jugak Lisa Surihani punya ramai peminat. Tapi menjadi persoalan macam mana Fasha Sandha yang menang? makin banyak kontroversi makin murah rezeki ye. ntah lah. apa pun, tahniah Fasha Sandha!
Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
gadis melayu
AUTHOR
April 3, 2011 at 10:33 PM delete

tau xpe.. cm x caye jer.. huhuhu..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 3, 2011 at 10:47 PM delete

.....tp tak dinafikan fasha sandha mmg berbakat..n byk drama dia berlakon...mungkin cuma lifestyle dia je buat kt tk suka dgn dia..or kontroversi buat dia popular? haha betul ah tu

Reply
avatar
April 3, 2011 at 11:30 PM delete

no komen... *ckp ala2 fasha =p

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 3, 2011 at 11:38 PM delete

haha...tapi nasib baik kategori pelakon filem wanita jatuh kat lisa...haishh...best best

Reply
avatar
fadhdeela
AUTHOR
April 4, 2011 at 12:04 AM delete

xsuka!!! tp sukkkaaa shaiezy sam menang!!! dah agakk dah dia leh menang hihi :P

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 4, 2011 at 12:14 AM delete

haha..yee!sgt best abp tahun ni!! sam menang!! dan diumumkan oleh usop wilcha!!! hahahaha

Reply
avatar
Al-Scheira
AUTHOR
April 4, 2011 at 9:40 PM delete

haha..i like fasha sandha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 16, 2011 at 11:39 PM delete

sy bukan la pminat setia..tp of kos la fasha bleh menang..sbb dia mmg sgt popular n lakonan dia mmg mantap..contohnyer drama 'chinta'..superb! hehehe..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...