Kau lelaki tapi kau ada bantal bucuk!

lelaki macho. maskulin. gagah berani. otot pejal. tangan berurat urat. dada bidang. bulu kaki keriting. ops. haish geli pulak aku nak sebut satu satu kriteria lelaki ni. seram makk..meremang bulu roma. sebenarnya lelaki ni nampak je macho dari luar. dalam hati ada taman.


tapi taman ni bukan la ada bunga pun tapi ada bantal busuk. haha. betulll..lelaki ada bantal busuk tau. tak percaya? abang aku ada bantal busuk! dia sayang dari kecik lagi. memang busuk gila la bantal tu. tak tahan aku bau. kadang kadang abang aku buat dajal. kalau aku main tipu monopoli, dia serkup muka aku dengan bantal busuk dia. aku pun pengsan 2 minit. pengsan dengan kadar segera. jantung pun berhenti berfungsi. 




jahat tau abang aku. nampak je macho. ahh macho ke? buwekk. aku lagi macho kot! sepink pink aku pun, takde simpan bantal busuk ni weh. buat busuk tubuh badan je. haha. tapi abang aku memang sayang nak lepas dari bantal busuk dia. mak aku marah. mak aku ugut nak buang bila abang aku pergi keje nanti. tapi abang aku gigih sorokkan bantal busuk tu supaya tak kena buang. 


pastu aku selalu la kacau abang aku. aku jerit. "abang! bantal kau ke yang bau tu? ingatkan lori MPS lalu tadi" 


mulut aku kalau mencerca orang memang pakej mengundang bencana. hahaha. tapi abang sendiri takpe. dia tak amik hati. tapi siap ah lepas tu aku kena baling ngn bantal busuk dia. menyesal aku cerca dia tadi. 


sian bini dia terpaksa tidur dengan bantal busuk abang aku tu. dah la warna bantal tu pun gelap. aku tak tahu la peta apa yang ada kat bantal tu. ahh lelaki memang macam macam. hahahaha. korang ada bantal busuk tak? meh aku nak sembur febreze.

Previous
Next Post »

23 komen

Write komen
April 24, 2011 at 11:46 AM delete

bantal busuk OE tak adalah busuk...
siap pergi basuh lagi...
lagi pun OE punya bantal busuk tu bukan bawak dari kecik... sejak dari matrik...
entah tak tahu kenapa boleh melekat pulak sampai ke sekarang...
tapi OE tak adalah biarkan dia tak mandi... kotor tau...
hehe...
(n_n)

Reply
avatar
April 24, 2011 at 11:47 AM delete

HAHAHA .kite pon ade bantal busuk dari form 3 lagi . ngeeee~

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 11:59 AM delete

@Orkid Edyliyne @ OrkEd
kalau basuh ok lagi..abg cik aish tak pernah basuh ..dia syg katanya. hahahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:00 PM delete

@Nazurah Mohd Noor
perempuan tkpe lagi..lelaki pun ada bntal busuk tak leh belah tauu

Reply
avatar
Dea
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:01 PM delete

haha..cik aish ade tgk alahai fafau x semalam??..citer psl bntal busukk... Hehe.. xsangka, nubhan pon ade... :P..haha

Reply
avatar
ayie
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:03 PM delete

dulu masa kecik-kecik ada la.. tapi dah besar malas nak pegang pape.. baik peluk comfoter baru best lagi besar dari bantal busuk lembut je..hehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:03 PM delete

@Dea
haa yeke..tk tgk la..ruginya..haha nubhan pun adee..adesss

Reply
avatar
gadis melayu
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:10 PM delete

mcm best jekan ada abg.. atia xde.. ngeeee~

Reply
avatar
isma
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:17 PM delete

gila kntal la abg cik aish... hahahah... parah dah ni...

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:20 PM delete

@gadis melayu
takpe..atia ada abg syg kan..hahah gurau je

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:21 PM delete

@isma
memang parah pun.hahahaha

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:29 PM delete

sebelum kahwin dulu ada bantal busuk tapi bila dah kahwin tinggalkan kat kampung sebab malu

Reply
avatar
mykhalis
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:52 PM delete

memang ada ke?hahaha..Khalis takde pun..

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
April 24, 2011 at 12:58 PM delete

sampai sekarang ada bantal feveret (bukan bantal busuk sebab selalu berbasuh)kalau x letak kepala atas dia sure x leh tidoq punya...

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
April 24, 2011 at 1:39 PM delete

hahakk..
mmg ade yg jns xleh tgl bntal bucuk ni..
saiful apek pon gtu..
artis lg tuu..

Reply
avatar
cik teynteyn
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:06 PM delete

cik aish , bf kite pon ade bantal busuk.
mmg menyakitkan hati . suruh buang pon dia kata sayang la, kenangan la.. entah ape2 .. haha

Reply
avatar
leeza
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:27 PM delete

haha..lwk lah abg cik aish..parah2:D

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:32 PM delete

@Azzahhaha ala tayah malu malu..klu tak berbau apa slhnya..hihihih

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:32 PM delete

@mykhalis
yeke...meh sini nak check bilik tdo

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:33 PM delete

@Khairil
hehe..tu dikira bantal busuk gak ah tu..takleh tggal..ada peta tak?

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:33 PM delete

@Cik Ezy
tu la...ades..ramai sebenarnya lelaki ni ada bantal busuk

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 24, 2011 at 2:34 PM delete

@cik teynteyn
yeke..cuba try mintak dia pilih,,pilih awk pilih bantal busuk.hahah

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...