Pemilihan Pemenang Sidebar Paling Smart.

Salam semua! wah rindu nak update. tapi tak ada apa pun nak kongsikan. hehe. tiba tiba kering idea dah. ok nak cakap pasal Pemilihan Pemenang Sidebar Paling Smart. nak tengok top 10 boleh klik sini. Apa pun saya minta maaf kalau ada yang keliru ye pasal pemilihan pemenang berdasarkan apa, undi ke atau saya yang pilih. 


nak dijelaskan semula, ayat dalam entry tu, "nak undi pun boleh. sila sila." ok. ayat tu bermaksud, kalau ada siapa yang berminat nak sokong mana mana antara top 10 tu, boleh lah komen bagitahu suka yang mana. sebab kadang kadang saya perlukan jugak pandangan dari korang untuk menilai mana yang terbaik. 


tapi... keputusan sepenuhnya di tangan saya. dengan mengambil kira sedikit sebanyak pemilihan korang. sebab saya tak nak pilih pemenang berdasarkan undi semata mata sebab tak adil bagi blog yang kurang follower. betul tak? 


dah jelas sekarang? mintak maaf kalau ada yang keliru. hehe. pemenang akan diumumkan pada...5 April 2011!



Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
Cik Ezy
AUTHOR
April 3, 2011 at 12:09 AM delete

hahakk..
msti cik ezy xmenang..
sbb xjoin pon..
keh3,,
tetibe..

Reply
avatar
fadwa daud
AUTHOR
April 3, 2011 at 12:15 AM delete

hehehe...setuju!!!! thanks ssgt cik aish:)
anda mmg adil..

Reply
avatar
zie
AUTHOR
April 3, 2011 at 12:24 AM delete

fuh nasib pemilihan bukan berdasarkan undi.. xiexie aish xiaojie!

Reply
avatar
April 3, 2011 at 8:45 PM delete

yeah..yeah..thanx cik aish...coz memahami... ehe.. =)

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 3, 2011 at 9:11 PM delete

hehe..ok sama sama...

Reply
avatar
April 4, 2011 at 9:09 PM delete

igt ikut undi sbb u cakap buat entry suruh org undi.. terkejut den.. hehe!! yea la kalo bab2 undi ni mmg tak adil.. yg femes lah yg akan mmg sbb byk follower.. hehe!! ok kita tunggu siapakah pemenangnya.. :)

Reply
avatar
pzah
AUTHOR
April 6, 2011 at 5:07 PM delete

hehe..x empat nak buat entri suruh org undi sbb baru dpt on9. hehe.. x menang pun xpe la janji dah top 10.hehe

Reply
avatar
June 23, 2012 at 2:37 PM delete

(Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...