Siapa Follower Bertuah 888?


wahhh suka nombor lapan. suka sangat. kalau boleh nak cari nombor telefon yang banyak lapan. nombor plat lapan, nombor rumah lapan, pastu nak anak lapan orang gak. ha tu tak boleh. bukan kilang memproses anak ok. huhu. jadi nak bagi sedikit penghargaan buat follower Belog Cik Aish (yang buat doodle buruk tuuu) yang ke 888 ni. sapa dia??





bloggger kaki bola..sebab banyak entry pasal bola..heeeeeeeeee..maceh sudi follow blog yang tak seberapa ni ye..

Previous
Next Post »

7 komen

Write komen
nuriz
AUTHOR
April 14, 2011 at 10:16 PM delete

lawa nombor tu 888 hhehehe

Reply
avatar
aNiss :):)
AUTHOR
April 14, 2011 at 10:27 PM delete

waaahhh.. nyesal aniss follow cik aish awal sngt.. kalau tak, konpem dpt follower bertuah kan?? ngee =) pisstt... jeles aw kat cik aish.. rmai follower.. huhuhu...

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 10:32 PM delete

@aNiss :):)
haish ke ctu lak..haha kalau camtu, unfollow pastu tungu follower ke 1000, anis follow la balik. hahaha..idea gile tu ea..

ya allah ramai la sangat..anis pun nnnti cepat naik punya..trust me.. :)

Reply
avatar
izzad
AUTHOR
April 14, 2011 at 10:45 PM delete

saya pun suke no.8..tapi dengan gabungan 4...klau dapat no plate kete 4848 @ 8448...best giler..

http://kitasemuaguru.blogspot.com/

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...