siapa pilihan hati aku kali ni?

ntah..tanyalah mak ayah. mereka dah pilihkan untuk saya! ecceh..banyak la! ni bukan cerita pasal siapa pilihan hati. i single maut okay. ada siapa siapa kisah? erk. baiklah. just nak kongsikan tentang akademi fantasia 9 yang baru melabuhkan tirai tadi. amacam?


pengetua AF9 pun dah tahu kan? phewwwiitt.. Amy Search beb! pawana lagiii. mantap. bagus bagus. aku suka. nasib baik bukan ahmad dhani. tak rela ai. so aku rasa korang pun dah ada pilihan hati masing masing kan? overall semuanya ok la. tapi yang jadi pilihan hati aku adalah RAQIB, AMIR, EROL dengan LENA. (tapi lena agak terlebeih sudah. tapi suara dia best) 


so siapa pilihan hati korang? afundi lah apa lagi. aku? takde nak undi undi ni. buang kredit je. haha.
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
~ Tieqa~
AUTHOR
April 3, 2011 at 4:31 PM delete

hahaha... minat bley la..klu bab undi kene pk banyak kali

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...