Terbaekkkk

Marilah memilih yang terbaik dari kalangan yang terbaik kerana yang terbaik hanyalah dari kalangan yang terbaik. walau bagaimanapun yang terbaik itu tak semestinya terbaik kerana yang terbaik itu hanyalah yang Esa. Dan yang terbaik tidak akan dapat dari kalangan yang tidak terbaik kerana kalangan yang terbaik itu pun bukanlah yang terbaik. Tetapi baiklah kita memilih yang terbaik dari kalangan yang terbaik untuk mendapat yang terbaik.

Terbaekkk dari ladang.

Esei harapan terbaik 2011



ahh aku baca pun naik stress nih! tido ah macam ni. nite ! muah


Previous
Next Post »

10 komen

Write komen
gadis melayu
AUTHOR
April 14, 2011 at 1:55 AM delete

memang terbaek la.. hehehehe..^_^

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 1:59 AM delete

hehehe..jangan stress lak baca..:D

Reply
avatar
April 14, 2011 at 8:58 AM delete

terrrrrbaekkkkk! terbelit2lidah baca.

Reply
avatar
Abang Stalker
AUTHOR
April 14, 2011 at 8:58 AM delete

ESEI sejarah ke?haha :P ok le tu..sblm tdo bc r.

Reply
avatar
hasrul hassan
AUTHOR
April 14, 2011 at 9:56 AM delete

Salam.
Leh wat soalan kuiz ni .. berapakah jumlah perktaan terbaik yang ada dalam perenggan di atas .. hehheehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 11:40 AM delete

rara pinkmafia : haha belitkan lidah sebelum tido la katakan,,haish..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 11:40 AM delete

Abang stalker : ni esei harapan.. haha..ala hayati laa ayat ni..bermakna tau! hik

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 11:42 AM delete

bangku kosong : ws. aah kan leh buat contest ni. hehe ada ada je la. ala sebenarnya ni version melayu..kalau version omputih lg berbelit..

she sells sea shell by the sea shore

ha baca laju laju..tak berbelit gak lidah tu tatau la kan

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
April 14, 2011 at 11:49 AM delete

suke ngn ayt terbaek dr ladang..
ingt kat nabil..
keh3

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
April 14, 2011 at 11:56 AM delete

haha..aah ayat nabil..tp kan nabil skng tak sebest dulu..betul ke?

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon