KENAPA BERGAYUT KAT TELEFON MESTI NAK PINTAL PINTAL?

ok ni sebenarnya selalu terjadi kat para gadis gadis masa tengah syok bergayut dengan pakwe masing masing. kadang kadang aku pun tak paham kenapa terjadinya tindakan tindakan macam ni. kadang kadang tak sedar pun habis semua benda depan mata kena pintal. kiranya dah habis manja ah tu kan?? haha. 


 ni kes apa aku pun tak tahu.

yang paling hampir sekali wayar telefon. tapi tu kalau pakai telefon rumah laa. tapi zaman sekarang rasanya ramai pakai enset. kalau perempuan bergayut kat telefon dengan pakwe masing masing, apa yang aku tengok selalunya dorang suka pintal hujung hujung bantal, hujung hujung baju, kadang kadang kalau ada kertas depan mata abis kena koyak kecik kecik. tak pun lipat lipat jadi kecik. kira macam tangan tak reti duduk diam ah kalau tengah bergayut tu kan.

so korang bayangkan ah kalau gadis gadis ni bergayut 5 6 jam. tak koyak rabak semua menda menda alah tu? kalau 5 6 jam dok pintal hujung bantal, aku rasa boleh tersembul kekabu bantal tu keluar. kalau dah 5 6 jam koyak koyakkan kertas, maunya jadi debu berterbangan. kenapa ea jadi macam tu? haha. aku tanya orang, aku pun sama. yeke? dulu la. hehe.

aku cuma nak tahu satu perkara je. lelaki ada tak macam ni? korang pintal apa pulak kalau bergayut dengan awek lama lama? ce citer ceciter.

Previous
Next Post »

22 komen

Write komen
Marya Hana .
AUTHOR
May 25, 2011 at 11:59 AM delete

haha. kene pintal2 menaikkan mood bergayot..

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
May 25, 2011 at 12:21 PM delete

abg cik ezy dlu gayot mcm ni jgk..
kalah pompuan..
sllu je skodeng die gayot gne tepon rumah..
haha

Reply
avatar
zarulfarhana
AUTHOR
May 25, 2011 at 12:37 PM delete

xtahu la...secara automatik ja tgn tue trasa nk wat mcm2...

Reply
avatar
.m y z.
AUTHOR
May 25, 2011 at 1:03 PM delete

hakhak. nasib baik tak terjebak dengan kes macam ni!

Reply
avatar
HaNa Hani
AUTHOR
May 25, 2011 at 2:45 PM delete

a'ah...bru sedar
tp dlu la rjen bergyut neyh
haha
^_^

Reply
avatar
May 25, 2011 at 3:15 PM delete

masa gayut tu bile pintal2 rasa manja sgt2.rasa besh je mcm melayang2.bila kua bil pon mcm nk melayang jugak.hehehe

Reply
avatar
May 25, 2011 at 3:46 PM delete

hahahaha..pintal2 bantal busuk smpai xsedar terkuar kekabu...kalu ade kucing kt depan mate tym gayut 2, cian kucing 2, togel habes sebab bulunya kena pintal2..hahahaha...kusyuk sgt menelefon..wakakakaka

Reply
avatar
sangat setia
AUTHOR
May 25, 2011 at 6:47 PM delete

haha. semat - lah entry :)

Reply
avatar
nysa
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:00 PM delete

lelaki pintal pe erk?hahaha
agak kontroversi la n3 cik aish ni..haha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:38 PM delete

@Marya Hana . hehe naikkan mood begayut? haiyok mcm tu pun ada..hehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:38 PM delete

@Cik Ezy cik ezy lak mcm ne? hihi

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:38 PM delete

@zarulfarhana maybe la..semulajadi..hehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:38 PM delete

@.m y z. haha tak lama lg terjebak la tu mieza..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:39 PM delete

@HaNa Hani skng ? hehe aish pun dulu mcm tu gak...tgn ni gatal je nk pgg sume bnda dpn mata

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:39 PM delete

@rara pinkmafia ish dah kes parah tu..haha biasa la tgh becinta.. :)

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:40 PM delete

@♥Lady Ainaa♥ haha elakkan begayut dpn binatang peliharaan ye

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 25, 2011 at 8:41 PM delete

@nysa pikir lain ea? hah aish nak tau apa yg dorang buat lak..pintal bantal mcm pompuan gak ke..hehe

Reply
avatar
Nour Akmal
AUTHOR
May 25, 2011 at 9:47 PM delete

tabiat ni..
klu dh habit mmg susah nak buang..

Reply
avatar
kokser kokdam
AUTHOR
May 25, 2011 at 11:33 PM delete

haha.. laki pon same.. tapi ambo tidok lagu tu.. =D

Reply
avatar
ieda
AUTHOR
May 26, 2011 at 9:30 AM delete

hahahah akak ada anak yg mcm nie .. setiap kali bercakap dan minum susu dia akan pintal baju dia .. huhuhu sampai skrg akak x tahu kenapa ekekek :))

Reply
avatar
rj Etika
AUTHOR
May 28, 2011 at 3:09 AM delete

lelaki sambil gayut, sambil mesage perempuan lain.
haaa...ade nampak macam emo tak comment ni? hahaha~

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon