Koleksi Kucing untuk Dijual..berminat nak beli?

Cik Aish nak jual kucing. Harga harga boleh dirunding. Amat berpatutan. Harga mengikut timbang ea kawan kawan. sebab kucing aish ada yang gemuk ada yang sederhana ada yang tough. macam macam ah..jom tengok. 




Gambar kiri : Molichi
Gambar kanan : Chombichi




Gambar kiri : Milo
Gambar kanan : Ayu Raudhah




Gambar kiri : Bobychi
Gambar kanan : Labuchi


We Are Happy Family!


Ada siapa nak beli tak? hahaha..Aish gurau je. Aish sayang semua kucing aish! kalau kita nak bela kucing, kena jaga betul betul. macam kucing kucing aish ni, aish tiap bulan akan bawak enjek vitamin. kalau betina, aish akan enjek suntikan perancang supaya tak beranak selalu. 

kalau anak anak kucing, aish akan bagi enjek cacing supaya perut dia takde cacing. kalau ada cacing nanti zat makanan akan dapat kat si cacing tu. emm kucing aish, aish bagi makan IKAN TONGKOL REBUS. aish takut bagi ikan goreng nanti bulu rapuh.

kucing kucing ni ada dua rumah. satu untuk tidur satu lagi untuk toilet. jadi aish kena beli pasir kucing tiap tiap bulan. pasir kucing pulak ada jenis dia. kalau nak yang elok, beli yang boleh serap bau. so takde la berbau najis tu. 

dan jangan lupa bagi suntikan vaksin untuk kucing. suntikan vaksin ni macam BCG. dia akan avoid kucing kucing kita dari dapat penyakit. kalau kucing kita murung, tu maknanya dia demam. cepat cepat bawak pergi klinik tau!

Setakat ni kucing aish ada 12 ekor. hikk..Aish sayang semua! terutama BABY



Previous
Next Post »

46 komen

Write komen
May 2, 2011 at 1:28 PM delete

ceh..tkejut jugak first2 bace entry tu sbb smpai ati cik aish nk jual semua kucing2 yg comei ni..klu btul2 nk jual, biha nak semua kucing2 tu! hahaha..dan2..

Reply
avatar
May 2, 2011 at 1:49 PM delete

ish la... comei macam tuan dia aih.... huhuhu

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
May 2, 2011 at 2:19 PM delete

ayu raudhah tu cantek..
hahakk...

Reply
avatar
.m y z.
AUTHOR
May 2, 2011 at 2:47 PM delete

hahah. comelnya! semua chi chi chi. paling tak tahan ayu raudhah. ayu raudhah? biar betulll. hahah. gila banyak ada 12 kucing. kalau ziema, sekor pun tak terjaga *ok ekceli ziema tkut kucing T__T

Reply
avatar
May 2, 2011 at 2:56 PM delete

yg paling xboleh blah , ayu raudhah tuh . kim salam kat suami die , eh eh ? muahhahahha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 2:56 PM delete

@biha a.k.a PETOMhehe..klu aish kene buang keje ke nnt, aish nak jual kucing la..hhe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 2:57 PM delete

@Cik Ezyhee..mak yg bg nama tu

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 2:57 PM delete

@.m y z.laaaa takut kucing upenye..adesss..ehehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 3:00 PM delete

@EkaBukanMakcikKau
hehe..suami dia takde la..ayu yang ni masih anak dara lg

Reply
avatar
May 2, 2011 at 3:48 PM delete

comel sgt sgt lah cik aish ^^ semua comel!

Reply
avatar
May 2, 2011 at 3:48 PM delete

comel gilerr! ingat nak jual sume.
beyla sanggup beli ni ahh. huhu.
lame sangat nak bela kucing, tapi ayah ta bagi. :(

Reply
avatar
WANDA_ISMAIL
AUTHOR
May 2, 2011 at 3:59 PM delete

comeynya...igt btol2 nk jual!..hehe
br nak bookin..

Reply
avatar
♥sophie♥
AUTHOR
May 2, 2011 at 4:29 PM delete

hahaha,, ingat betul2 nk jual td,, berkerut2 kening tgk,, huhu

baguslah,, penyayang cik aish nie

Reply
avatar
Cik Mira
AUTHOR
May 2, 2011 at 5:38 PM delete

sumpah comel! huwaaaaaaa suka gila kucinggg! nak pgi umah aishh! nak kucing! :D

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
May 2, 2011 at 7:38 PM delete

buat gempak je aish nie..
ingt nk jual tadi..punya la cumey2 kucing dia
geram tgk..ayu raudhah pun ada erk. hihi

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 8:30 PM delete

@Cikbeyla Nabiellahehe alololo siannya...tkpe pujuk la ayah tu

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 8:30 PM delete

@WANDA_ISMAILhehe takmo la..tp nk cr menantu nak kawen kan

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 8:31 PM delete

@♥sophie♥ehe..susah mcm mn pun, aish tkkan jual.

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 8:31 PM delete

@Cik Miraklu ilang sekor kucing aish ni, suspek utama mira ea. hahaha

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 2, 2011 at 8:32 PM delete

@Aida Omarahaha..nak test market..ade ke nak beli kucing ni..

Reply
avatar
May 3, 2011 at 8:48 AM delete

cantik2 kucing Cik Aish....spesis apa kucing2 nie?

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
May 3, 2011 at 11:52 AM delete

@Keluargaku Syurgakuala nenek kucing ni dulu jenis amrican short hair.. pastu anak anak dia baki2 je la..hehe

Reply
avatar
wan shafik
AUTHOR
August 11, 2011 at 10:41 AM delete

suma comel., xnak jual bg je la satu kat saya.,

Reply
avatar
wan shafik
AUTHOR
August 11, 2011 at 10:43 AM delete

suma tomel., xnak jual bg je la kat saya satu., leh.,

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
September 14, 2011 at 9:54 PM delete

kucing putih mata biru ada lg x...

Reply
avatar
hafiz
AUTHOR
November 13, 2011 at 4:13 PM delete

klu nk bli 5 bley hrge stu brape?

Reply
avatar
wawa
AUTHOR
November 26, 2011 at 3:08 PM delete

@Cik Aish sy nak bli kucing tp xtau kat mane ade jual kucing area skudai,jb nih.. ade suggestion x..

Reply
avatar
Aril
AUTHOR
December 7, 2011 at 2:53 AM delete

leh bagi kat sya seekor..?

Reply
avatar
mira
AUTHOR
January 16, 2012 at 2:12 AM delete

cik aish boleh tak jual seekor je kucing tu . kalau nak tunggu dia beranak pun tak apa saya sanggup tunggu . kucing cik aish sama sangat macam kucing saya tapi dah mati . saya rindu sangat dekat kucing saya yang dulu . tercari cari kucing yang sama tapi tak jumpa .

Reply
avatar
January 23, 2012 at 4:58 AM delete

awak...saya nk sgt2 kucing2 awak yg comel2 ni.. :) mmg teringin sgt2 nk anak kucing persian..tp, nk beli dkt pet shop mahal sangaaaaaaaat laaaa..

Reply
avatar
Mujahid
AUTHOR
May 22, 2012 at 6:38 AM delete

Perghh...semput dada ni bila baca2 terkena dgn tuan belog nih..ingat betul2 ler kt sini ada buat perkhidmatan jual kucing..hadoiyaii~
Tapi comel ar kucing awk ni.. jual ler sekor pd saya
Perasmian Kawasaki MX World CBK Motor Spot

Reply
avatar
October 31, 2012 at 6:13 AM delete

sya ada jual kucing persia...haraga berpatutan..pape pm or msj hp ne 012-6476359

Reply
avatar
November 24, 2012 at 2:33 AM delete

saje je kan...baru nak cakap "nak bobychi laaa.." tapi uper2 nye gurau jer..sobs..

Reply
avatar
December 4, 2012 at 3:59 PM delete

saya berkenan yg ayu raudhah tu... nk tanya..kucing tu baka apa? dan berapa ringgit??

Reply
avatar
December 4, 2012 at 4:01 PM delete

ayu raudhah tu baka apa? berapa ringgit??

Reply
avatar
afiq
AUTHOR
December 30, 2012 at 11:11 AM delete

Nak beli. Sms me 012 8580495

Reply
avatar
February 4, 2013 at 8:26 PM delete

Saya nak beli kucing...0199885781 ajie

Reply
avatar
February 4, 2013 at 8:29 PM delete

Saya nak beli kucing...0199885781 ajie

Reply
avatar
sada
AUTHOR
February 5, 2013 at 11:08 PM delete

ada lagi ke jual?

Reply
avatar
razif
AUTHOR
April 2, 2013 at 2:50 PM delete

ada lg tak jual kucing

Reply
avatar
razif
AUTHOR
April 2, 2013 at 2:51 PM delete

lupa plak..klu ada lg..tlg msg kt no saya...razif..0132296633

Reply
avatar
Deqla Manjew
AUTHOR
May 3, 2013 at 10:13 AM delete

assalamualaikum.. singgah sini .... siyes, memula ingtkan awk betul2 nk jual sbb mmg tgh cari kucing pun..nk cari sekor ank kucing betina kaler kelabu.. buat pengganti ank kucing sy yg dah mati.. smpai skng rasa sedih lg..ank kucing sy tu iras2 Bobychi.. ehh betul kan kaler kelabu mata biru tu Bobychi?? tp sygnya bukan utk dijual sebnrnya.. uwaaaa... tipah tertipuuuu....huhu

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
February 19, 2017 at 7:26 PM delete

Saya ada nk jual kucing parsi mix
Bole wasap 0197334153

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon