TELORDIBASUH : Semoga rohnya dicucuri rahmat

Salam. rasanya ramai kawan kawan blogger yang dah tahu tentang pemergian sorang blogger yang cukup dikenali ramai. TELORDIBASUH aLFatihah buat arwah. Sebenarnya aish sedih jugak dengan pemergian blogger ni. aish ingat lagi dia pernah komen dalam entry INI





al fatihah. semoga rohnya dicucuri rahmat..

Previous
Next Post »

11 komen

Write komen
Khairil
AUTHOR
May 19, 2011 at 8:05 PM delete

al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat..amin...

Reply
avatar
May 19, 2011 at 8:06 PM delete

hmm ramai bloggers post entry bout this.rara sempat singgah je,tak sempat nk berckp2.but pape pon moga roh dicucuri rahmat.amin.

Al-fatihah.

Reply
avatar
Miza Yusof
AUTHOR
May 19, 2011 at 8:20 PM delete

al fatihah dan salam takziah diucapkan kepada keluarga arwah

Reply
avatar
May 19, 2011 at 10:25 PM delete

sedih dan terasa sangat bila telor xde. xde dh nak mai bawak telor kt Shoutbox..:(

Reply
avatar
May 19, 2011 at 10:27 PM delete

terasa sangat kehilangan arwah ni. semoga rohnya dicucuri rahmat~

Reply
avatar
Arif Azmi
AUTHOR
May 19, 2011 at 10:46 PM delete

al-fatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat..

Reply
avatar
budak_baik
AUTHOR
May 19, 2011 at 11:16 PM delete

agk terkilan sbb x dpt knl pun.. ye la, i'm a newbie.. tp kn, bez ar duk dlm komuniti blogger ni.. sbb rse mcm hubungan tu agk rapat wpun x knal.. nway, al-fatihah buat beliau.. smoge aman di sana..

Reply
avatar
May 20, 2011 at 2:36 AM delete

al-Fatihah....tau dari fb tadi..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon