AWAK, LAGI BAGUS KALAU AWAK BERSEDIH ATAS DOSA DOSA AWAK

Salam. hai awak. hehe

awak awak, jadi kuat sikit ye. tabah sikit bila putus cinta.

hari tu kan aku pernah membebel pasal budak budak sekolah yang bersedih hati, frust menonggeng sebab putus cinta nih. kesian kan? nak buat macam mana, anggap je tak ada jodoh. lagi pun korang masih belajar lagi kan kan kan? kalau kapel sekarang, tak semestinya dia akan jadi suami korang satu hari nanti.

tak perlu nak sedih sangat lah. orang lain putus tunang, boleh rilek je. korang yang masih belajar ni, putus cinta, ugut taknak belajar, protes, hukum diri sendiri. for what? zaman persekolahan memang sweet ah kalau ada kapel. tapi percaya la, bila korang dah besar nanti, baru korang menyesal abaikan pelajaran korang sebab seorang lelaki.

untuk awak awak semua..

jangan sedih kalau putus cinta zaman persekolahan ni. tapi alangkah bagusnya kalau awak bersedih atas dosa dosa yang awak lakukan. awak nak jumpa pakwe punya pasal, awak sanggup tipu mak ayah awak konon nak pergi kelas tambahan. awak nak pakai duit nak dating punya pasal, sanggup tipu mak ayah awak kata nak beli buku. 

damn. awak, daripada awak tangisi hubungan awak dengan kapel awak yang tak kesampaian tu, lebih baik awak sedih dengan dosa dosa awak tu.
Previous
Next Post »

26 komen

Write komen
dyra
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:27 PM delete

betol2 :) sokong

Reply
avatar
Marya Hana
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:28 PM delete

keywordnya, bersedih atas2 dosa2 awak. yep betol, nak jmpe bf sanggup kelentong mak kate nak pi kedai buku.. discussion and mcm2..

Reply
avatar
cik najihah
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:28 PM delete

betul2..
x ruginye kalau putus cinte awal2..
jangan bodohkan diri sendri sebab lelaki..
lelaki pun same..

Reply
avatar
Fazil Hamid
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:32 PM delete

setuju...sesungguh nye tuhan ciptakan manusia berpasang-pasangan...perempuan baik utk lelaki baik..begitu juga sebaliknye...
jd yg penting adalah..kite jd yg terbaik..dr semue aspek..
jasmani emosi rohani dan intelek sosial...hehehe..panjang kan..

Reply
avatar
Anne Nurain
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:45 PM delete

budak2 sekarang ni, bf/gf dah jadi benda 'wajib ada'.. klu xda bf/gf mcm x lengkap ja hidup..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:50 PM delete

@Marya Hana lepas tu hubungan tu tak kemana pun..dapat free free je dosa kering

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:51 PM delete

@cik najihah yup setuju! perempuan hukum diri sdiri sbb lelaki..tp lelaki tk semetinya buat benda yg sama..so mcm rugi je..buang masa btul nk sedih2 sbb lelaki..especially dak sekolah la

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:52 PM delete

@Fazil Hamid ye..so klu ditinggalkan time bersekolah tu, jgn la sedih melampau2..kdg2 dorang express dorang punya sedih tu kat fb..huhuh..gelak je baca

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:52 PM delete

@Anne Nurain yup..tu la..mmg pun..aish dulu mengajar, mmg da paham sgt dorang ni..siap2 rebut2 lg..sampai abaikan study

Reply
avatar
ARC™
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:52 PM delete

hahahha bagus entry ni. elok letak dekat wall member2 bg diorang sentapppppppppppp

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 6, 2011 at 3:54 PM delete

@ARC™ letak dkt wall budak sekolah ke? hehe..

Reply
avatar
Duta
AUTHOR
July 6, 2011 at 4:15 PM delete

stuju sgggt2..haha..budak2 mmg xtaw ape2..

Reply
avatar
.m y z.
AUTHOR
July 6, 2011 at 4:41 PM delete

yeahaaaa setuju! nasib baik takde couple masa zaman sekolah. tak perlu lah nak tipu2. hahah. apa lah budak2 zaman sekarang. putus cinta dah macam mati laki. tak paham T__T

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
July 6, 2011 at 4:53 PM delete

mcm de pengelaman je ni.. kih kih.. aisy tk bik tipu2 ni... dah besar2 ni jgn buat lg ok..kih kih kih ki

Reply
avatar
iPai
AUTHOR
July 6, 2011 at 8:03 PM delete

zaman sekolah akan jadi bes kalau kita pulun sehabisan utk dapat tempat lebih baik ... tak de laa rajin bebeno, tapi tak lalai r ..

Reply
avatar
July 7, 2011 at 9:48 PM delete

btol tu aish.budak2 sekarg ni dh lain mcm dh rara tgk.

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 9, 2011 at 2:37 PM delete

@Duta yeke..kdg2 dorang lg advance dr kta..huhu

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 9, 2011 at 2:38 PM delete

@.m y z. hehe tu la..aish dulu pun tknah capel time sekolah..tp zmn skng kapel zmn skolah satu kemstian

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 9, 2011 at 2:38 PM delete

@ArulchelseA hehe gud girl la....dun wuryy

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 9, 2011 at 2:39 PM delete

@iPai yup pulun tu hapee? ahks

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
July 9, 2011 at 2:39 PM delete

@rara pinkmafia tu la...masa ngajar dulu, mcm2 ragam student tau

Reply
avatar
July 13, 2011 at 1:37 PM delete

hehehe..mungkin budak2.mana matang lg..kan. mcm kita2 dulu. ops..kita pulak. haha

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon