KUIH RAYA SPECIAL UNTUK PP EPAL!

Minta maaf la pada yang berpuasa. nak buat macam mana. hupdate aku kali ni asik pasal kuih raya je. hihi. semalam dah buat HAZEL COOKIES. hari ni buat kuih lain lak. special edition untuk PP Epal. malam raya nanti baru nak pergi umah bakal mertua hantarkan kuih ni. waaa bakal mertua! hamik kau. haks haks.


Photobucket
kali ni special edisen sikit. ni kuih ALMOND NESTUM. rasa dia macam rasa almond almond sikit pastu rasa ala ala nestum sikit. dalam dia ada kacang almond sebijik. ha amik kau sebijik aku letak! tak main la kerat kerat macam kuih beli tu!


Photobucket
amcam? terliur tak? ukiran coklat putih tu pun aku cuma guna sudu je. :p macam HAZEL COOKIES yang sebelum ni.


Photobucket
taraa..dah siap kuih untuk PP Epal. malam raya ai hantar pada you ye my darling. ok sila muntah jauh jauh. hehe. 


P/s - ramai pulak yang nak tambah order. haiyo.
Previous
Next Post »

22 komen

Write komen
Abang Stalker
AUTHOR
August 23, 2011 at 10:12 AM delete

da la cun,pndai bt kuih raya!gle kentang la awk ni..haha.kompem mak mertua syg ni. :D


to PP EPAL: jaga aish baik2,dia rajin,baik,senyuman menarik. :P dan plg penting pandai menjaga perut suami nti.haha

Reply
avatar
August 23, 2011 at 10:21 AM delete

ala, nampak sedap jee! nak gak. kekeke. joke. raya ni saya datang rumah cik aish rasa kuih yg cik aish dah buat lar. :)

Reply
avatar
Cik Bambam
AUTHOR
August 23, 2011 at 10:37 AM delete

wahhh..sedap nampak! kang den nak dtg rayo mkn beskot raya buleh kooo?? :P

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
August 23, 2011 at 11:38 AM delete

wahh pandai ek buat kuih.. nak sikit..

*ermm mcm penah nmpak la gmbar pegang kucing tu kat fb kwn sy..kih kih kih..cik aish ni friend ngan kwn sy rupanya..kih kih kih

Reply
avatar
Ezy Chiaki
AUTHOR
August 23, 2011 at 1:36 PM delete

nmpk sdap!
nk rase jgkkkk!
haha

Reply
avatar
August 23, 2011 at 1:46 PM delete

cedapnya, terliur edenn..
kalau macam ni boleh la kiter beraya dekat rumah awakk..huhu

Reply
avatar
iPai
AUTHOR
August 23, 2011 at 2:19 PM delete

wah sedapnya ... nak !! hehe

cik aish, jangan amik serius sanagt k pasal gathering tuh .. nanti ada rezeki mesti leh jumpa .. jadi tunggu

takdir kan indah !!

Reply
avatar
Hazirah Hamid
AUTHOR
August 23, 2011 at 2:45 PM delete

amboi terliur dah saya tgk kuih awak ni cik aish oii, rasa semangat tiba-tiba pulak nak buat kuih raya :)

Reply
avatar
Dzarief Zuhdi
AUTHOR
August 23, 2011 at 3:46 PM delete

wohoo.. home made cookies.. this is best sis.. hahaha

taun depan la order, bleyh?? hehe ;b

Reply
avatar
Marya Hana
AUTHOR
August 23, 2011 at 4:27 PM delete

wah berbakat jugak cik aish kite buat kuih raya... i men tunjok2 je.. :p

mst mak mertua terharu nnt.. kehkeh

Reply
avatar
August 23, 2011 at 4:58 PM delete

nah terliur terus
nak juga!!
hehe

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:25 PM delete

@Abang Stalker huhu lebih lebih tau abang stalker kita ni..huhu..

biasa2 jela..masih lg dlm proses belajar pikat hati suami. wahahhaah

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:25 PM delete

@Mr.Thinker@Ali hehe dtg la..seremban bukan jauh pun kan. ahaks

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:26 PM delete

@iPaihurm tu la..tp rasa bersalah sgt sgt

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:26 PM delete

@Hazirah Hamid hehe buat la cpt..raya nk dkt nih

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:26 PM delete

@Dzarief Zuhdi hehe..thn dpn ? boleh boleh..order jgn tk order

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:27 PM delete

@Marya Hana ala..tak sume aish pandai buat..masih belajar lg

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 24, 2011 at 9:27 PM delete

@Nyamuk Terbang hehe amik amik ..dtgraya nnt..hehe

Reply
avatar
August 24, 2011 at 10:34 PM delete

@Cik Aish

yup! tak jauh lagi stakat ni. nanti kalau dah balik kedah, baru jauh. kekeke. :p

InsyaAllah. jika diberi kesempatan saya datang.

saya anggap cik aish jemput dah ni.

hahaha. :D

Reply
avatar
Tea Dno
AUTHOR
August 26, 2011 at 4:23 PM delete

untuk tea takde ke? lalalaal..

Reply
avatar
nelly
AUTHOR
August 27, 2011 at 9:52 AM delete

selamat hari raya !!
hari untuk kita bersuka ria !
:)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon