PERAMPAS

Salam to all cute girls and handsome boys!
selamat berpuasa semua!

Photobucket
 ni namanya "what goes around will comes around."

ini adalah entry peringatan. sila ambil pengajaran. tak kisah la pada pakwe ke makwe ke laki orang ke bini orang ke. jangan ambil hak orang. kalau kita ambik hak orang, orang akan ambik balik hak kita. jangan rampas awek orang. jangan nak berskandal dengan tunang orang. sebab kita tak tahu nasib kita esok lusa. mungkin lagi teruk balasannya. be aware. sekian terima kasih. 

kesetiaan adalah hak milik setiap insan. 
bawak bawak la belajar untuk jadi setia. tak susah pun.  
jangan sampai orang cop kau murahan pulak. kan?
lain kali jangan buat lagi taw, nanti mak marah..

Previous
Next Post »

37 komen

Write komen
iPai
AUTHOR
August 7, 2011 at 6:56 AM delete

takde tips nak setia ke ? heheeheh

Reply
avatar
Waniwisy
AUTHOR
August 7, 2011 at 6:57 AM delete

btol2..mesti kena jujur dan setia..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 7, 2011 at 6:59 AM delete

@iPai coming soon. pastu aku nak tag kau dlm entry tu.. haha motip? sj je. kekekekeke

Reply
avatar
August 7, 2011 at 7:15 AM delete

nak minta gambar katun dalam entri ni boleh? hehe~

Reply
avatar
kimiez
AUTHOR
August 7, 2011 at 7:40 AM delete

simple dan padat...

Reply
avatar
Miss Xyz =)
AUTHOR
August 7, 2011 at 7:52 AM delete

haha XD komik tuh nmpk lwklaa XD

Reply
avatar
EYFAalias
AUTHOR
August 7, 2011 at 9:40 AM delete

alamak terasa. hahahhaa

Reply
avatar
EYFAalias
AUTHOR
August 7, 2011 at 9:41 AM delete

tapi dulu je skrg tak dah. hehehe :P

Reply
avatar
ECAH~
AUTHOR
August 7, 2011 at 9:52 AM delete

perlu untk setia bagi mengelakkan kejadian sebegitu tak berlaku..suka peringatan ni

Reply
avatar
Fazil Hamid
AUTHOR
August 7, 2011 at 10:19 AM delete

serius sangat ni...macam ade kisah di sebalik batu ni..hehehe..

Reply
avatar
M@M@ SH@RIDZ
AUTHOR
August 7, 2011 at 11:21 AM delete

setuju.... satu hari nanti hak kita pula dirampas kalau kita curi hak orang lain.

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
August 7, 2011 at 11:56 AM delete

cuak aku ...kih kih kih

Reply
avatar
nysa
AUTHOR
August 7, 2011 at 12:22 PM delete

saya setia ! HEHE..

Reply
avatar
hidheryusof
AUTHOR
August 7, 2011 at 1:16 PM delete

kesetiaan n kejujuran kan penting dlm sesebuah hubungan :D

Reply
avatar
Ezy Chiaki
AUTHOR
August 7, 2011 at 1:36 PM delete

sbb 2 saye xsuke rampas merampas ni..
org nk rampas hak saye ade la..
T___T

Reply
avatar
suhada
AUTHOR
August 7, 2011 at 3:15 PM delete

camana plak kalau kite taktau pon org tu da ada makwe??tapi tu bukan salah kite kan...???salah laki tu la sbb die xngaku masa 1st kapel dl..thnksss cik aish..bila tgk gmbr tu..sy tsenyum sorg2..what goes round will comes round :)

Reply
avatar
Marya Hana
AUTHOR
August 7, 2011 at 3:52 PM delete

ttibe berkumandang lagu alicia keys

"KARMA".

Reply
avatar
August 7, 2011 at 9:53 PM delete

btol tu..saya sokong cik aish..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2011 at 10:51 PM delete

ni cm kite baling bola getah ke dinding ler. bola tu mantul blik. tp xtau kene pd kite @ sapa2. mgkn muke kite, mate kite @ bdn kite. @pn mgkn kene org2 bhmprn kite. yg sgt2 kite kasihi. adussss....

Reply
avatar
Tea Dno
AUTHOR
August 8, 2011 at 12:16 AM delete

haha setuju setuju. <--err, komen ini buat feeling annoyed je kan?

biar setia lah, baru pasangan kita boleh setia kat kita kan? itu yang penting.

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:10 AM delete

@kimiez hehe kdg2 stret to the point tu penting

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:10 AM delete

@EYFAalias hehe sume org boleh berubah ke arah kebaikan kan?

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:10 AM delete

@ECAH~ :) sama sama la kt beringat..hmm

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:11 AM delete

@Fazil Hamid hehe aish da lama tk buat entry yg serius2 ni..penat la asik merapu je kan

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:11 AM delete

@M@M@ SH@RIDZ yup..idup ni sentiasa adil.

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:12 AM delete

@hidheryusof :) btul..tak susah utk jadi setia kan?

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:12 AM delete

@Ezy Chiaki yeke cik ezy? huuu..seram bila dgr..siapa yg suka kene rampas kan

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:13 AM delete

@suhada yup..klu camtu, mmg la kt tak leh nak dipersalahkan..hmm aish faham situasi sis tu.. aish penah rasa..

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:13 AM delete

@Marya Hana huhu komen yg padat..i like..yes karma!

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:14 AM delete

@Anonymous huhu yela..aish suka perumpamaan tu..;p tengs

Reply
avatar
Cik Aish
AUTHOR
August 8, 2011 at 2:14 AM delete

@Tea Dno hehe btul..sama gak la klu kt buat baik, org akan buat baik kat kita..

Reply
avatar
August 8, 2011 at 6:19 AM delete

@Cik Aish

Dah copy. Terima kasih. :)

Gambar yg saya copy ada di sini.
Credit to you. Thanks againi. :)

Bukan lain kali jgn buat lagi. kena kata/taip jangan sesekali buat perkara ini. bukan mak jee yang marah, ramai lg yg akan marah. :)

Reply
avatar
August 8, 2011 at 8:25 PM delete

sekali sekala merampas itu perlu ? apakah...tapi i tak pernah rampas hak sesapa la..tak nak buat orang len terluka..tapi yang orang lain tu ok je merampas..pastu happy. haha

Reply
avatar
iPai
AUTHOR
August 9, 2011 at 2:34 PM delete

woo .. jangan woo .. jangan .. bahaya

Reply
avatar
amna
AUTHOR
August 9, 2011 at 5:52 PM delete

hehee.. suka kartoon tu. penuh mcm milo !

Reply
avatar
Cik Ila
AUTHOR
August 10, 2011 at 9:32 PM delete

huhu..setuju!

CIk Ila pn pernah merampas,kata org cinta tu buta..
pastu lama2,sndri pulak kene..org lain pulak rampas..xleh nk kata ape aaa..sbb kite pnah buat,deserve utk dpt benda yg same..huhu

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...