SKEMA NAK MATIKS!!!

Malam tadi masa aku tengah syok layan drama melayu (bosan lah sebab jalan citer mesti skema nak matiks) tiba tiba PP Epal mesej aku. dah lah masa tu aku tengah serabutkan kepala otak ni dengan jalan cerita drama melayu yang tak berkembang tu pastu PP Epal pulak hantar mesej macam ni.

trruutt truurttt..bunyi mesej

PP Epal : Hai, kamu sedang buat apa?
ah sudah mamat nih. gila ke apa tiba tiba skema nak matiks dengan aku malam malam ni. aku pun layan kan aje keskemaan dia malam tu.aku pun reply. 
Aish : Saya sedang menonton televisyen.
PP epal : Saya baru hendak pulang dari tempat kerja. 
Aish : iya kah? sila berhati hati ketika memandu. 
PP Epal : Baiklah. Sebentar ye saya hendak mandi dahulu. (masa ni dia dah sampai umah)
Aish : baiklah. saya akan menunggu kamu.
PP Epal : anda tidak melayari internet kah malam ini?
Aish : ya, saya sedang melayari internet. mari lah bersama sama melayarinya.

ok. sebenarnya conversation gila skema nak matiks tu panjang lagi. sampai lah aku give up dan gelak terbahak bahak mintak surrender awal. tak sanggup rasanya nak jadi skema pastu guna bahasa baku bila bercakap. ya rabbi. macam alien je aku rasa. 


aku tengah bayangkan PP Epal muka macam ni pastu nerd gila, pastu skema nak matiks, memang tak ah aku nak buat bf. hahahaha..omg
 
cuba lah hantar mesej kat pasangan korang guna bahasa baku. mesti dia tak boleh terima hakikat dengan keskemaan korang tu. tak pun mesti dia ingat korang buang tebiat. haha. ok bye. terima kasih kerana meluangkan masa untuk membaca petikan saya hari ini. oohhhhmaiigod.
Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
L
AUTHOR
September 15, 2011 at 10:53 PM delete

amboi suke die bayang g2 eh.. sebenarnya pp epal tu L lah!!! hahahaha..

Reply
avatar
♥ Dea ♥
AUTHOR
September 15, 2011 at 11:02 PM delete

hehe.. ada tgk citer intan payung kat warna x? lisa surihani ngn mamat yag agak skema.. hehe... ayat dier pkai memg skema habess..:P

Reply
avatar
lurvelycious
AUTHOR
September 15, 2011 at 11:30 PM delete

hahaha..okee laaa tuh.bkn slalu gne pn

Reply
avatar
aimie
AUTHOR
September 16, 2011 at 12:08 AM delete

hahah tak sanggup nak tulis mcm tu xD geli je hhaha :p

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
September 16, 2011 at 5:26 AM delete

tidak mengapa lah macam itu..walaubagaimanapun ia tetap menyeronokan..oleh itu bersama2 lah kita mengskema kan diri kita..kih kih kih

Reply
avatar
mizz_pua
AUTHOR
September 16, 2011 at 11:15 AM delete

saya x sanggup nak buat mcm nie...haha

Reply
avatar
Cik Bambam
AUTHOR
September 20, 2011 at 2:39 PM delete

selali buat ngan kengkawan and terus jadi jokes guling2..ekekke

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...