SULAMAN KASIH (WAKLU!)

Assalamualaikum. 
Ok. hari ini aku nak merepek tentang sulaman yang boleh dibuat untuk mengisi masa lapang selain dari kau mengadap blog aje. walaupun aku tak berapa mahir atau pun dalam bahasa kasar nya memang tak reti menyulam kain, tapi sebenarnya benda ini sangat fun ok. 

Habis semua baju baju lama aku keluarkan balik untuk diberi nafas baru. cewah. bajet betul rasanya. menyulam ni kalau ikutkan hati memang tak sesuai untuk aku yang malas ni. menyulam perlukan kerajinan dan kesungguhan serta kesabaran. jadi memang tak padan lah dengan aku yang gelojoh ni. 

Photobucket

Photobucket

sulaman dalam gambar kat atas tu tak siap lagi. penat tau tak. tapi aku eksaited nak siapkan walaupun rupanya tak berapa nak senonoh kan? korang nak tempah kat aku? boleh. harganya duapulohlapanjuta sepasang. hahaha. 

Photobucket
Photobucket

ni pulak aku tak tau apa motipnya kau buat muka macam tu. bukan kau yang penat menyulam tadi kan? ke kau nak aku sulam bulu bulu kau tu? warna dah sama kan? nak? meow meow. (taknak)


Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
azira
AUTHOR
September 16, 2011 at 5:36 PM delete

haha...kelaka la aish ni...
penat menyulam, meow dimarah lak...

Reply
avatar
September 16, 2011 at 6:57 PM delete

aduhhh. gurl stufff =,= hahahaha

Reply
avatar
Run Away
AUTHOR
September 16, 2011 at 8:33 PM delete

kucing tu pun...penat menyulam ye.....hik../salam kenal...;d

Reply
avatar
Run Away
AUTHOR
September 16, 2011 at 8:33 PM delete

kucing tu pun...penat menyulam ye.....hik../salam kenal...;d

Reply
avatar
ijA
AUTHOR
September 16, 2011 at 9:28 PM delete

haha, lawak2 kecian kucing tu..haha..jgn sulam bulu die..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...