AKU MEMANG PEKERJA CONTOH..DENGKI LATTEWW

Aku ni jarang ambik cuti. taktau ar nape. maybe sebab dah terdidik untuk menjadi seorang pekerja yang berwibawa, amanah dan tulus. hahaha. mangkukk mana mangkuk..muntahhh. wek. kalau korang nak tahu, walaupun rupa paras seseorang tu cantik, lemah lembut, ,... tapi korang jangan ah ingat orang macam tu baikkk tak reti buat keje jahat nih. 

contoh macam aku. walaupun orang kata muka aku ni punya ah maniss, baik je sopan santun (hekhek dalam mimpi ada ah orang puji camtu puihh!) tapi sebenarnya aku ni memang kuat ponteng. dari zaman aku sekolah dulu...sampai masuk unibersiti..ponteng memanjang. macam mana boleh masuk unibesiti tak tau ahhh. 

korang tengok ah aku dulu. masa ni aku darjah 6. time ni aku ponteng. so port ponteng adalah dekat belakang bilik guru. haha nampak benar vodohnye aku. bukan bodoh ye tapi vodoh. nak ponteng tapi port belakang bilik guru. memang bagos berdepot depot wa cakap lu.  siap ada kesan cat kat tgn aku tu. gangster la katakan. (wa gangster tak amik rokok..wa amik aiskrim je..lu ada?)

jadi bila dah terkenal dengan kemalasan dan kepontengan dalam diri ni, sampai kan aku dah masuk alam pekerjaan, aku betul betul nak amik cuti sebab aku tunang aritu, tapi disalah ertikan oleh kawan sepejabat. sob sob sob.. sampai ati korang conteng planner aku. manede aku pegi dating. uwa padam balik!!

so kalau aku terponteng tu, pp epal tahu aku suka pergi mana...shopping!!! yyyeeehaaa andreee andreee!! kepada adik adik sekalian..jangan sesekali ponteng berkali kali. sesekali takpe. eh paham pulak korang dengan ayat aku nih kan?

ok bye. 
Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
March 13, 2012 at 9:28 AM delete

hohoho...nampak je lembuttttt, suka ponteng rupanya. kah kah kah. makan eskremn pun comot eh aish.

Reply
avatar
FaraLoveChoco
AUTHOR
March 13, 2012 at 6:32 PM delete

hehehe..kadang2 fara pun ada buat macam ni gak..:-p

Reply
avatar
March 13, 2012 at 8:26 PM delete

wah wah! shopping la palinggg the besttt sekali:))

phewitttt dah ada gambar baru kat sidebar tu:)) comel betul:)

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
March 14, 2012 at 1:20 AM delete

muka brutal je masa kecik..hahha now ayu sungguh..

haha biasa lah kawan2 dok usik.bertunang pun kira dating la gak tuh..hihihi

Reply
avatar
March 22, 2012 at 9:25 PM delete

haha...part planner tu comel jer. ramai plak antu-antu nyer

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon