TERLEPAS PANDANG

"takkan ada siapa yang dapat fahami aku..tak ada siapa..." hati kecil bersuara...

dua minggu kebelakangan ni, jalan aku terasa macam terlalu sukar. hari ni 1 April 2012. dah bulan April rupanya. tiba tiba teringat zaman sweet2 dekat bangku sekolah dulu. macam mana aku menjerit sebab kena kejutan april fool dari budak2 ni. huh. tragis. tapi funny. ok tak baik sambut april fool ye. 

cepatnye masa berlalu. aku pun dah jadi makin hebat untuk bawak semua rasa suram dulu untuk aku tukarkan kepada pelangi. tapi macam susah je. emm bukan mudah untuk betul betul tersenyum. tak semudah tu..

perjalanan lalu buat aku jadi pemendam hebat. biar aku terus pendam. sebab kadang kadang aku mahu kamu buka mata atas apa yang mungkin kamu terlepas pandang. i'm writing this not because i'm sad. but it just a way for me to recall all the moments..oh ya..sweet moments i ever had.. and appreciate something what we call "life lesson" as what they say its better to have loved and lost, than never to have loved at all.. :) 

erm...jalan gelap berduri dah aku lalui, takkan jalan sempit je aku nak mengalah.. 

be strong aish. apesal sedih sedih ni? meh nak lempang diri sendirik..


Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
izfanora
AUTHOR
April 1, 2012 at 5:34 PM delete

la tahzan..

tapi, dgn bersedih, kita lebih muhasabah diri..

Reply
avatar
mira maisara
AUTHOR
April 1, 2012 at 6:05 PM delete

teringat masa kena kencing ngn budak sekolah dulu..ahaha

Reply
avatar
Domu-kon
AUTHOR
April 1, 2012 at 6:40 PM delete

jangan bersedih..senyum2 selalu.. :)

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
April 1, 2012 at 9:13 PM delete

what ever happen,be strong cik aish...adat org nak kawen kot tu..ada perasaan yg bercelaru.hehe :D

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
April 4, 2012 at 6:00 PM delete

jgn sedih2..snyum2... ^^

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 22, 2012 at 2:55 PM delete

darah manis. tu yg rs cmtu tu...

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...