KENAPA AKU MENYAYANGIMU?

wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..sumpah geli betol dengan tajuk entry ni. rasa macam nak lempang diri sendiri je. setiap bulan kalau korang nak tahu, mesti ada satu hari yang aku rasa over sayang kat dia. ya. itulah persoalannya disini tuan tuan dan puan puan. kenapa aku menyanyangi mu? 

sumpah aku rasa sangat menyayangi mu wahai PP Epal.. akan ku setia pada mu..walaupun datang Aaron Aziz merayu rayu, tidak ku hirau semua itu. kerana aku sangat menyayangi mu. kenapa? kau nak tahu kenapa aku sangat menyayangi mu?

keranaa...

kerna dia..oohhhh kerana dia..kernaa dia..semuanya hanyaaalah kerna dia..(eh lagu yassin kerna dia kan?)

...............kerana hari ni awak gaji. kiteee jadi sayang sangat kat awak.. hikhikhik..awak sayang kita tak? jom kita pergi uptown, pastu tibe tibe kite teringin nak pergi kenny rogers..pastu kan kat sogo kan ada sale la...hikhik..awak sampai hati ke biar kite pergi sowang sowang?

ok pitams. 

 
P/s : aish dah update Tudung Bawal Blossom..comelll gilers..jom usha mengusha.. !



Previous
Next Post »

17 komen

Write komen
June 28, 2012 at 7:52 PM delete

sayang bermakna tuuu,,

http://misszberceloteh.blogspot.com/

Reply
avatar
June 28, 2012 at 7:55 PM delete

semoga success dlm bisnes shawl ye

Reply
avatar
June 28, 2012 at 9:58 PM delete

hehehehe...lwk2...bleh ler blnjer kiter skali.....hikhikhik

Reply
avatar
aimaniman
AUTHOR
June 28, 2012 at 10:58 PM delete

oooo sayang time gaji jer?... x patut..

Reply
avatar
June 29, 2012 at 10:44 AM delete

itu suda semestinye..hehe

pls follow me dear..
http://www.mimiaquamarine.blogspot.com/

thanks.

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
June 29, 2012 at 12:01 PM delete

hahahahaha.. sayang ada makna rupanya yer.. :)

Reply
avatar
siti kektus
AUTHOR
June 29, 2012 at 5:41 PM delete

haha. sayang ada sebab amek kesempatan ni. tapi, sebab sebulan sekali kan kak, tak pe kot. hehehe :D

Reply
avatar
June 30, 2012 at 12:33 AM delete

heee, bukan slalu kan.. sekali sekala.. eh, sebulan sekali.. hihi :)

Reply
avatar
July 6, 2012 at 3:36 PM delete

@aimaniman hehe takde la..syg setiap hari.

Reply
avatar
July 6, 2012 at 3:37 PM delete

@Riena Haiqal syg mmg ikhlas..tp time time tu agak lebih sikit la.hahaha

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...