NAK BOIKOT NUFFNANG KALAU.....



aku tak puuas hati sebab baru arini aku teringat aku dah cash out 13 November aritu, tapi sampai laaa niii satu bayang cek pun tak nampak.. dah puas selongkar kat rumah memang takde surat sampai pun.. abg posmen pun aku dah tanya, memang takde. status kat nuff da SENT..uwargh... apa perlu daku laku kan... walaupun tak banyak, tapi penuh gak tank minyak keta den taw! nuff! plis do something! pffttt! 

* semalam cash out lagi...harap harap ada la ceknya... haish..tak penah lak nuff buat perangai. memang rasa nak marahh ni.. kita bakor kita bakor!


Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
Cik Puan Rara
AUTHOR
February 19, 2013 at 12:57 PM delete

hehehe sabo2.jgn marah2 pengantin baru

Reply
avatar
Nurul Aini
AUTHOR
February 19, 2013 at 1:13 PM delete

Boleh cuba hantar tiket dekat nuffnang rasanya untuk keterangan lanjut..

Reply
avatar
February 19, 2013 at 1:56 PM delete

bestnya dpt duit..sy xtahu smpi skrg xmerasa duit nuffnang ni..ape silap sy...

gigitanilmu.blogspot.com

Reply
avatar
February 19, 2013 at 4:45 PM delete

wahhh byknya duit nuffy dia...

Reply
avatar
Cik Ezy
AUTHOR
February 19, 2013 at 5:25 PM delete

dh jdk isteri org jgn nk boikot2 sgt blh?
kehkeh..

sabar je aish..
nt smpai la 2 cek nuffnang..
kite xprnh dpt cek nuffnang pon..
sobsobsobsss

Reply
avatar
February 20, 2013 at 1:36 AM delete

Waaa..Hebat2...hehe..
nnt adala nuff dtg..hehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...