Dari Seorang Yang Suka Makan Manis, Mi Segera, Wanita Ini Kongsi Dia Berjaya Ubah Cara Pemakanan

Tertarik dengan perkongsian salah seorang rakan Facebook, Azureen Nur Ain Khaire. Orang kata, nak sihat ni bukanlah harap makan supplemen je. Tapi macam mana supplemen tu mengubah cara hidup kita. Macam mana supplemen tu mengubah cara pemakanan kita.



Dari seorang yang suka makan manis manis, lepas amalkan supplemen Shaklee, beliau cuba ubah cara pemakanan kepada EAT CLEAN dan tak sentuh lagi makanan atau minuman yang manis manis. Bagus kan? Jom kita baca perkongsian beliau



Reen yang dulu dengan reen yang sekarang memang jauh berbeza tau. Dulu kan masa kecik2 reen memang suka makan megi, makan keropok beras sekali hadap boleh habis seplastik, makan asam masin mak selalu marah tau tapi reen sorok2 simpan bawah bantal burok perangai hahaa 😂nasibla reen bukan penggemar fastfood dengan air gas boleh gagah lagila selamat.
Keluarga reen bukanlah yang jenis straight sangat bab makan ni itu tak boleh ini tak boleh kira kesedaran nak jaga kesihatan tu tak berapa ada sangat. Boleh selamat pun kira reen ni memang sejenis orang yang sukakan sayur sejak azali lah kan. Tapi tulah sayur2 sekarang ni mana ada yang tak ada racun kan tulah pentingnya vitamin tu.
Tetapi kehidupan reen memang banyak berubah sejak kenal SHAKLEE ye sejak reen kenal SHAKLEE. Macam2 ilmu reen dapat tau. 😍😍
Kalau dulu sehari tak kena minum manis ke, kuih manis tak sah, makanan memang tak boleh kalau tak letak PAK AJI rasa tak lalu je telan, kalau makan nasi mesti bertambah2 tak tau nak cakap. 😓
Tetapi sekarang kan yaallah banyak betul kau berubah reen tau pun kau sedar eh ingat tak tau haha, 😅😅 memang sejak reen amalkan VITAMIN SHAKLEE, reen banyak ubah gaya pemakanan seharian, tak sentuh air manis, amalkan makanan EAT CLEAN, ambil banyak sayuran hijau, tiada PAK AJI dalam masakan, 

Reen dah pandai pilih makanan yang organic, cara masak pun kukus, grill panggang accecehh ahaa 😂

Reen rasa bersyukur sangat, reen dapat kenal shaklee sebab shaklee lah banyak ajar reen tentang semulajadi, semua produk shaklee ni sentiasa SELAMAT, SEMULAJADI, BERKESAN. Reen rasa yakin guna produk shaklee ni sebab ada #landmarkstudy lepastu bukan vitamin sintetik. 🙂
Sekarang reen cuba untuk berubah cara pemakanan yang sihatmemang tak mudah tapi sekurangya reen cuba untuk berubah. Firdaus pun dah boleh kawal dah la kurangkan manis walaupun tak sepenuhnya sekurangya ada perubahan okla kan dari tak berubah.
Tau tak sebab shaklee pun sekarang reen kalau nak beli barang semua reen belek bahan2 apa yang digunakan. Kalau dulu main hantam je beli gula berapa guni, garan berapa bundle tapi sekarang dah sedar dan insaf sebelum beli memang cek dulu 😬
SAKIT ADA PENAWAR TETAPI
SIHAT ITU MAHAL!! 😁😁😁.

Latest
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...